dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stängningsdag!

Hellojsan!

Igår var det stängningsdag på jobbet och det menas att barnen var lediga och vi fröknar jobbade:) Började åtta, skulle börjat nio men det gör inget för jag fick sluta fyra fast jag skulle egentligen stänga:P När vi kom dit hade vi ett litet personalmöte och sedan gick vi som jobbar på Duvan in till oss och vi började skriva upp hur inskolningen gått osv för att kunna skriva en kvalitetsredovisning som mamma ska ha sen;) Tror inte jag ska skriva det men man vet aldrig, mamma kanske tvingar mig ändå;) I alla fall så var det dags för fika och gratta chefen som precis fyllt 45 med blommor, tårta och paj:) Sen jobbade vi igen och efter ett tag blev det lunch med hela gänget på kinarestaurangen:)
 
 
 
 
Första gången jag äter mat ute med jobbet, känns lite vuxet igen:P När vi käkat jobbade vi igen fast då började vi göra ett bildspel som vi ska ha på föräldrarmötet och det tog ett tag:) Innan vi slutade så hann vi fika en gång till:) När jag kom hem chillade jag och sedan köpte jag chips och päron men de chipsen jag ville ha stod allra längst upp och jag nådde de inte:/ Jag försökte nå dem men gjorde inte det och sen blev det pinsamt att stå där och glo på chipsen så jag tog några andra och gick därifrån:P Jag tände en eld nere i källaren och tittade på film innan jag gick och lade mig och jag var jättetrött så jag somna redan vid elva:P Vi ses snart igen!
 

Kommentera här: