dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ny mobil, med Windows 8!

Hejhej!

Idag har det varit mindre gråt på jobbet så man var inte lika trött när man kom hem:) Innan vi hade samling idag satt jag i ett rum med två barn och de blev väldigt fascinerade över när jag satt med en tennisboll och kastade den nästan upp till taket:P Det var faktiskt en väldigt rolig dag på jobbet även om jag bytte blöja några gånger:P Men maten, det var BLODPUDDING, USCH!!! Jag har aldrig, aldrig ätit blodpudding och tanken får mig att spy men idag... När barnen åt så var jag ju också tvungen till, i alla fall att smaka på den men det var inte gott:/ Första gången jag ätit blodpudding, borde antecknas;) Tror det var första gången om jag inte har ätit det på dagis:P Efter jobbet chillade jag lite och sen åkte jag och mamma in till stan och då kom vi hem med en ny Big Popper (popcornmaskin) och en ny mobil till mig:D
 
 
 
Min Nokia 808 PurView har krånglat, USB-porten funkar inte så jag kan inte ladda den:/ Efter två dagar dog den ju och det går inte att få liv i den och mamma letade efter kvittot/garantin men hittade den inte:/ Men jag har tittat efter en Nokia Lumia 1020 och den kommer inte förrän om några månader så mamma erbjöd sig köpa en hyfsat billig mobil tills den andra som jag vill ha kommer ut:) Det blev då Nokia Lumia 620:) Det skulle i alla fall vara en Nokia Lumia och då tog vi den billigaste som var inne på lager:) När jag kom hem igen har jag alltså suttit med inställningar och försökt förstå det nya operativsystemet som inte är bekant med mig:P Ska få en Windows 8-dator så fort jag beställer den också så det är bra att prova lite innan:P Har även packat lite, ska på hajk imorn:D Det är även församlingshelg så man kommer träffa massor med människor:D Ha det gött!
 

Kommentarer:

1. Anonym:
Hejsan! Hamnade på din blogg när jag sökte efter maskeraddräkter, troll :) MIn dotter ska nämligen vara utklädd till troll nu på torsdag. Undrar OM din "troll-tshirt med svans" är till salu? det är min 5-åriga dotter som ska ha den så jag undrar även ungefär vilken storlek den är? Är det exempelvis en small kan hon ju ha den som klänning :) Hör gärna av dig till min mail :)

Kommentera här: