dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lillebrors kola!

Hejsan!
 
Jag har i stort sett bara chillat idag, gjort lite fler inställningar på mobilen och nu har jag hunnit kolla på två filmer med Jennifer Aniston:) Det känns som om sjuan vet att jag hade lust att kolla på film med henne:P Jag har duschat idag också så nu känner man sig extra fräsch och vet ni vad:) Min granne som går i nian och ska på språkresa säljer Lillebros kola så snart ska jag få en burk:D
 
 
 
Alla som säljer Lillebrors kola behöver aldrig fråga mig om jag ska köpa, de behöver bara fråga om jag ska ha en eller två burkar:P Imorn är det söndag och det känns som den dagen är idag fast det inte är det, tur att jag får en dag till att sova ut lite:D Nästa helg är det Flämslätt och jag är supertaggad:D Dröm sött!
 

Kommentera här: