dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jerikospel!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
Fredag idag och jag öppnade 06:30:) Väldigt tidigt tycker jag och jag låste upp dörren och sen ringde en förälder och för att anmäla sina barn att vara lediga:) Det ringde en till och precis efter att hon sagt vad hon skulle så dog telefonen:/ Jag letade hej vilt efter laddaren och sprang runt som en galning men efter en stund hittade jag den:) Den satt i hörnet vid fönstret och det är inte det första stället jag skulle leta på:P Sen kom första barnet, andra barnet, tredje osv och allt gick bra:) En kollega kom 07:30 och strax efteråt käkade vi frukost så det gick bra:) Hade ett gråtande barn i knät men det gick bra:) Sedan gick vi ut och körde på som vanligt:) Jag hade disken igen men slutade klockan ett:D När jag kom hem skrev jag ut alla papper som skulle till Jeriko och packade allt i bilen för att strax efteråt hämta Malin, Lisen lillasyster vid hennes skola:) Vi åkte hem till henne och lämnade/hämtade saker och sedan åkte vi till Götas garage och hämtade en vattendunk och hink:) Vi åkte hem till mig och hämtade ved som vi skulle elda med också och sen hämtade vi Filip innan vi åkte till skogen:)
 
 
 
När vi kom dit fick vi vänta på de andra en lång stund, säkert en timme eller något men då klippte jag alla kontrollkort och sen så blev jag utelåst i bilen av Filip och Malin och Filip tränade på att backa på parkeringen:) Första gången åkte jag med och det var innan jag blev utelåst:/ Det gick ju bra som tur var och sen kom Lisens mamma som visste en närmare väg dit vi skulle vara så det innebar en hel del backning för min del på en smal skogsväg mitt i skogen:P Vi sprang som galningar och lämnade ut alla ledtrådar och satte upp stämplarna och satte avspärrningsband där vi skulle vara:) Vi hann precis innan Prisma kom och vi trodde de skulle vara 40 men det kom bara 20 så det blev fem personer i varje lag vilket inte är så bra:) Efter halva spelet så blev det kolsvart ute så spelarna såg säkert inte varandra heller vilket kanske inte var så bra:) Det var väldigt roligt och det tyckte nog Prisma också och efteråt blev det körv med bröd och saft:D Sedan åkte Prisma och vi andra stannade kvar för att städa, mitt i mörkret i en skog var vi och tur att man hittade alla och nästan alla saker:) En mycket rolig dag med Jerikospel och jag hoppas på fler:D Vi ses!
 

Kommentera här: