dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Har ingen koll på gatunamnen!

Heej!

Idag har jag jobbat igen och fick sluta en timme tidigare för att jag var ju tvungen att jobba över i måndags tror jag det var:) Direkt efter jobbet skrev jag ut terminstart-lappar och hajk-lappar som jag och Lisen sedan delade ut till barnen:) Det vi kom på under tiden var att vi inte riktigt visste vart alla gator låg så vi åkte runt och letade lite:P Det är inte så stort här och borde inte vara så svårt så vi får ta och lära oss det där tycker jag:P
 
 
 
Tyvärr hann vi inte alla för jag skulle till Stockholm med mamma och pappa:) Jag sov nästan hela vägen och när vi kom till syrrans lägenhet så lämnade vi sakerna och gick och åt på en restaurang:) Det var god mat och sen gick vi tillbaka för det var sent och även om jag sovit i bilen så var jag jättetrött:P Ha det gött!
 

Kommentera här: