dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ensam cellist!

Tjennixen!
 
Även idag hade vi föräldrar på jobbet och då är vi många som ska käka mat så jag och två barn får sitta i köket och äta mat men det funkar bra:) De äter ju i alla fall! Jag tog hand om disken idag efteråt och har det resten av veckan nu när vi håller på att skola in barn:) Efter jobbet åkte jag hem och käkade och sedan var det dags för cellolektion:) Vi övade på en låt som de spelar i orkesterföreningen jag kanske ska börja i:) Den var inte jättesvår men inte lätt heller så med lite övning tror jag att det kommer gå bra, frågan är ju bara hur fort de ska spela den:P Sedan var det dags för orkester igen och några nya har vi fått som säkert är tio år yngre än mig eller något:P
 
 
 
Känns lite konstigt men det konstigaste är nog att de båda som spelade cello förra terminen har slutat:( Det är bara jag kvar, lärarna sa att det var tur att de har mig som är kvar:) Lite tråkigt att de ska sluta men man kan ju inte tvinga dem att fortsätta:) Jag fick lite basstämmor att öva på:) När jag kom hem chillade jag men vi hörs!
 

Kommentera här: