dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blev en aning trött på mötet!

Hejhej!
 
Idag har jag jobbat, har kommit igång ordentligt nu och fick vika pappersdukar som vi lägger på skötbordet innan blöjan är bytt:) Det var en liten kille som låg i vagnen när vi gick in men sedan skulle han väckas och det tog tio minuter innan han vaknade:) Jag kunde få av honom overallen och röra hans händer och fötter jättemånga gånger, det var nästan läskigt hur djupt han sov:) Samma kille började också gråta när jag fått på han skorna och skulle knyta mina egna så han kunde sitta på golvet och vänta så länge men så tyckte han inte så jag tog på mig mina egna skor med han i knät:P Inte lätt med en beundrare ska jag säga;) Efter jobbet var jag hemma och chillade lite men sen åkte jag och hämtade två tonårstjejer som skulle hjälpa till på dagens scoutträff:) Det var sjukvård som stor på schemat och en skulle vara medvetslös, en chockad och en skulle ha ramlat på cykeln och haft många sår:)
 
 
 
Det gick väldigt bra tycker jag men i vissa fall var det väldigt roligt att se dem bära upp den medvetslösa personen ur diket:P Försökte hejda mitt skratt men ibland gick det inte ock jag tycker synd om den medvetslösa personen, hon spelade teater väldigt bra:) När vi var klara så hade vi möte och det gick segt, väldigt segt men jag ska i alla fall skriva en ny lapp om invigningen:) Spännande att se scouterna få nya märken:) Tycker själv det är spännande att få märken:P Har fått ett till ansvarsområde i scouterna, inte bara Lapplisa utan kolla upp utbildningar och sånt med Lisen fast det kanske blir jag som googlar mest:P Nu är det tänkt att jag ska duscha för det är sent men syrran håller på att ringa om affischen så jag vet inte om jag vågar ställa mig i duschen än:P Hare gött!
 

Kommentera här: