dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Älgar!

Hejsan!

Idag har jag gjort älgar:P Det är nämligen födelsedagskort som barnen får av oss på förskolan genom att rita två händer på ett brunt papper och en fot på ett svart papper och sedan gör man en älg utav hela alltet:P Jag har gjort en till mig själv också så jag kan ta kort på den när jag slutar så ni får se:) Imorn är det stängningsdag men vi fröknar ska jobba ändå fast vi ska göra om en hel del i lokalerna så det kommer bli roligt:D Sen ska vi säkert ut och äta allihopa så det kommer bli trevligt! Börjar känna mig vuxen nu, i alla fall denna vecka! Jag vet inte riktigt varför men jag bara gör det och det känns både bra, roligt men lite skrämmande men jag får lugna ner mig och säga att jag fortfarande är tonåring/barn:P I alla fall när jag vill att mamma ska laga mat till mig på kvällen;) När jag kom hem har jag äntligen och då menar jag ÄNTLIGEN gjort ordning på allt i mina lådor på skrivbordet och scoutlådan som blivit en låda till:P
 
 
Även pyssellådan har blivit två nu så det känns bra att det inte är knökatjockt i någon låda och man kan nu hitta allt lätt och smidigt så jag känner en otroligt lättnad helt plötsligt! Det enda som står på min lista nu är att fixa en dator som ska innehålla Photoshop och Dreamweaver:D Fick en konstig impuls av att jag ska göra en frisyr på mig själv som innebär en inbakad fläta plus en fläta till fast en vanlig och det gick bra men nu så råkade jag ändra på en hårnål så det börjar rasa ihop men jaja:P Funderar lite på vad jag ska göra resten av kvällen men jag har inte bestämt mig än så det kanske blir TV eller något:) Väntar egentligen på att syrran ska ringa angående affischen men eftersom hon inte har gjort det så tänker jag inte tänka mer på det:P Kan meddela er om att jag nu har sett färdigt på alla Gleeavsnitt säsong 1-4:)
 
 
Det är inte så roligt att titta på de sista när man vet att han som spelade Finn dör efter det sista avsnittet så frågan är om han är med i säsong fem eller om han dog innan det:/ Kom på att jag fick en kommentar häromdagen och det frågades om min trolldräkt var till salu men tyvärr är den inte det:/ Jag vill spara den till mina barn eller så kanske jag behöver vara troll:P I alla fall så mailade jag tillbaka med en beskrivning och idag fick jag svar att hon tackade så mycket för inspirationen och gjorde en egen och skickade en bild:) Det är roligt att vara till hjälp, en tanke var att inte svara alls men det hennes 5-åring skulle vara troll idag så det fanns inte så många dagar kvar:) Men nu ska jag göra annat så vi hörs!
 

Kommentera här: