dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Utvärderingsmöte!

Hejsan!
 
Igår var det fredag och jag jobbade ganska länge, jag stängde nämligen:) Jag och kollegerna på avdelningen hade planeringstid efter att vi har varit ute och lekt så vi bestämde massor:) Sen käkade vi lunch och jag hade hand om diskningen och efteråt tog jag rast:) Åkte hem en stund och sen skulle jag på möte med chefen:) Vi hade ett utvärderingsmöte och det gick bra:) Sen käkade vi mellanmål och då käkade vi kräm och den 1,5-åringen jag satt bredvid hade inte lite kräm på sig:P
 
 
 
 
Till och med i håret hade han kräm så jag tvättade lite på håret:P Sen när jag blev sist personal hade jag fem barn kvar och det gick bra:) Bytte en nummertvåblöja en stund innan jag själv skulle åka hem men det var på min beundrare och han är ju rätt så charmig så vi hade det trevligt:P Sen cyklade jag hem och tittade lite på Grey's anatomy och chillade lite:) En ganska lugn fredag men vi hörs!
 

Kommentera här: