dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mina märken är kompletta!

Gokvällen!

Mitten på arbetsveckan är det idag och jag har ju jobbat som vanligt:) Det var min tur att ha samlingen idag och eftersom chefen är vikarie för hon som är på semester blev man ju jättenervös men jag tror det gick bra:) Började göra de två sista "älgarna" idag också så att det blir klart till måndag:) Efter jobbet kom jag hem till huset och där var syrran som ska vara här ett tag:) Hon har hemtenta i 24 timmar och det började 17.00 idag så nu får man inte spela cello eller piano:/ Istället gjorde jag i ordning pärmarna med noter i:) Rensat och förflyttat noter till den hela pärmen så nu är det bara att spela för fullt igen:D Läsårets tema är musik från Lasse Dahlberg, han som gjort Bolibompa, Trolltider och Bröderna Lejonhjärtas musik:) Det är jätteroliga låtar, vissa är lite långsamma medan andra så har cello lite snabba sextondelar här och där:D
 
 
 
 
Jag har även gjort en snygg framsida till min nya orkesterpärm:D Mellan ala noter och sånt så åkte jag till ICA för att syrran ville ha lite grejer och det passade bra för jag hämtade ut ett paket också:D Grön tejp så nu är mina ska'ut-märken kompeltta:D De märket som gick sönder var de snöret med grön tejp runt om och en tejpbit råkade falla av i måndags men det är ju som sagt räddat nu:D Det är ju bara att sätta dit ny tejp så är det ingen som har märkt något;) Detta påminnede mig om att jag borde sy på mina nya märken på scoutskjortan, Trampolinmärket och Tjolahoppmärket:) Ska få ett Equmeniamärke också men jag har inte fått det, annars får jag väl köpa ett:) Det var nog allt för idag men vi ses ju snart igen och imorn är det marken/marknad:D Hej svejs!
 

Kommentera här: