dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Melodifestivalen 2014 Biljetter!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Lugn dag med bara fyra barn och två fröknar på vår avdelning:) Dock så hade jag inte mycket att göra när de sov men som tidsfördriv gjorde jag ordning blöjor, hämtade tvättlappar och vek underlägg som man har vid blöjbyten:P Jag skulle gå över själv med tre barn till mellanmålet och det gick bra:) Spelade lite gitarr på jobbet också och det uppskattades tror jag:) När jag kom hem fortsatte jag med att spela gitarr och det märks att jag blivit bättre så om jag övar mera gånger så blir jag för en gång skull bra på att spela gitarr:D Har grejat lite med nästa års bloggdesign men än är den inte klar!
 
 
 
Jag har fått hem mina Melodifestivalen-biljetter:D Melodifestivalen 2014 Andra Chansen går ju i stan, i Lidköping så jag kände direkt att jag måste ha biljetter:) Dock så jobbade jag men mamma var snäll och bokade åt mig så nu har jag fyra biljetter till Melodifestivalen:D Jag är jätteglad för detta händer bara en gång i livet och jag tog chansen:D Sen ska jag bara försöka haffa folk som vill gå med mig, tror Lisen ville det men sen ska två till med så det är först till Kvarn som gäller:P Hej svejs allihopa!
 

Kommentera här: