dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Massa ukulelespel!

Hejsan!

Idag har det varit ganska lugnt, dock så krånglade min mobil lite men nu verkar den må bra igen;) Har blivit lite nedkladdad på tröjan av min fina bordsgranne som åt med händerna... Hände inget mer speciellt direkt men när jag kom hem så följde jag med mamma till Mästers:) Vi köpte två kransar och ljuslyktor till min farmor och farfars grav plus pappas farmor och farfars grav:) Sedan åkte vi till ICA där vi inte köpte så mycket och sista hållplatsen var graven:) Hade tyvärr inte med mig min mobil så det blev inga kort men det blev jättefint:) På min farmor och farfars grav är det ett hjärta och det står även älskad på den:)
 
 
 
 
Pappas farmor och farfars grav ser nästan likadan ut fast det står saknad istället:) Sen käkade vi mat och efter några timmar åkte jag till min PT-träning:) Vi körde inga intervaller på crosstrainern idag:D Det blev bara maskiner med mina svaga armar, upptäckte vi:P Innan träningen spelade jag massor ukulele och även efter duschen, jag blir bara bättre och bättre:D Har hämtat mitt sista paket på ICA idag och det var min efterlängtade Camera Grip:D Nyss tittade jag på Grey's anatomy och det är jättespännande:) För en gång skull tänkte jag lägga mig tidigt för det blir en lång dag imorn vet jag, ska kratta löv med scoutgänget:) Hoppas det blir roligt men vi hörs imorn!
 

Kommentera här: