dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kanelbullens dag!

Hejsan!

I fredags så jobbade jag länge och var för det mesta på den andra avdelningen:P Jag skulle nämligen baka med barnen och då åt jag även där inne:) Jag träffade då två fröknar som har gått i pension nu men var vikarie och de var mina fröknar när jag var liten:D Båda kände igen mig och nu har jag träffat alla mina fröknar de närmsta året:D Jag blir ett litet barn själv nästan:P Jag bakade med de två äldsta, de som ser ut som min syster och hennes kompis:P Jag gjorde om receptet lite för att annars blir det massa socker och det kändes inte så bra att ge de kakorna till föräldrarna på föräldramötet;) Det var lite roligt att stänga, de barnen som var sist var nämligen min beundrare och hans syster så den sista kvarten ville han bara vara i mitt knä så vi gick igenom alla kroppsdelar då:)
 
 
 
 
Innan jag stängde så skar jag till alla bitar av den kladdkakan och jag kände direkt att det var lite för kletigt och såg lite skumt ut men jag ställde burken där i alla fall för jag ville snabbt åka till stan och träffa Jennifer:D Där träffade jag hennes kompisar som jag träffat förut:) Vi käkade lite mat eller jag käkade rester:P Sen åkte vi till en förfest men efter ett tag åkte jag och Jennifer hem för vi skulle inte dra ut:) Vi bestämde sedan att vi skulle dra på nästa Crazy, det skulle varit väldigt roligt för det var typ sista juli eller något som var senaste gången så nu är det dags igen tycker jag:) Vi kom inte hem så sent, under kvällen köpte vi tre kanelbullar för 10 och det passade ju bra för det var ju kanelbullens dag men vi ses!
 

Kommentera här: