dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan inte servera detta!

Hejhej!
 
En liten roligt twitteruppdatering från mig lyder = "På jobbet i fredags bakade jag kladdkaka med barnen och när jag vaknade upp dagen efter sa jag till mig själv "Detta kan jag inte servera!" "och "Det slutade med att jag gick in på jobbet idag och tog kakorna, kom hem och bakade nya och la i burken, åkte och lämnade de nya kakorna sen" och den sista uppdateringen "Känner mig skyldig men samtidigt kan jag inte ge föräldrarna de kakor som var från början, det var inte okej så hoppas ingen märker något":P Hoppas ni förstår:) Det är vad jag har gjort idag, bakat kladdkakor:P
 
 
 
Sen när jag skulle lägga in kakorna i burken så tog mamma fram vitt bakplåtspapper och då sa jag bara "har vi inget brunt bakplåtspapper?" Mamma sa nej och tittade på mig och då blev jag helt tyst och bara stirrade på mamma... Mamma förstod vad jag tänkte, det finns inget vitt papper på jobbet och därför kommer de fatta att jag har gjort andra kakor så jag sa sedan "Jag är villig att åka till ICA och köpa bruna bakplåtspapper" så jag åkte iväg:) Man måste köra all in när det gäller sådana här stunder, jag var ju så nära så jag åkte:) När jag kom till jobbet med nya kakor la jag in dem i kylen så de håller till föräldramötet:) Nyss såg jag på familjetrippen och den är ju riktigt bra:D Bilden visar de "gamla" kladdkakorna som bakades i fredags och jag kunde bara inte servera detta på föräldramötet så jag är nöjd nu:D Ska sova så dröm sött:)
 

Kommentera här: