dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag trodde aldrig att jag skulle spela filmmusik från en av de bästa adventskalendrarna!

Gokvällen!
 
Igår vardet en lång dag och det full gång i min hjärna hela tiden:P Jag började 08:45 och slutade 14:20 med jobbet och det var en vanlig tisdag men det var regnigt och blåsigt ute när vi var ute innan lunchen så många barn grät och tyckte inte att det var ett dugg roligt så vi gick in ganska fort efter frukten som jag hade hand om:) Hade även hand om köket men det har jag ju två gånger i veckan så jag är van nu:P Direkt efter jobbet åkte jag till min cellolektion och då hade jag glömt att spela min läxa, hade bara spelat massa andra saker men vi spelade den ihop istället och det gick bra:) Låten är rolig även om den är svår men jaja:P Efteråt gick jag in till musiksalen och trodde att någon skulle vara där men icke sa nicke så jag satt och spelade massa roligt låter medan de andra kom in:) Sen flyttade jag på bilen för att jag hade bråttom efter orkestern men då upptäcker jag att de bygger om precis innan man ska köra in till skolan så därför måste man ta en omväg vilket tar längre tid...
 
 
 
När vi börjar spela i orkestern får vi nya låtar och då kommer jag på att en av låtarna är från Trolltider:D Jag blir jätteglad då, trodde aldrig att jag skulle få säga att jag spelar Trolltider-musik:D Coolt säger jag bara och glad blev jag! Slutade lite tidigare för att hinna till personalmötet och då gick vi genom likabehandlingsplanen och jag ska säga att jag längtade efter att fika istället men sånna möten måste man ju också vara med om:P Var uppe i varv hela kvällen igår för jag inte fått pusta ut tills jag kom hem så jag tjatade lite på mamma så hon nästan fick huvudvärk:P Om man inte får prata på länge så kommer det senare på kvällen, så jag fungerar men vi ses snart igen!
 

Kommentera här: