dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inbakade flätor!

Hellojsan!

Äntligen fredag tycker vissa men det ska jag säga imorn istället, äntligen lördag alltså:P I alla fall så kom jag dit vid halv åtta och började klä på barnen eftersom vi skulle vara ute:) Efter en stund hade vår avdelning planering och då gick vi in och satte oss för att skriva ned vad vi diskuterade:) Det var jag som antecknade denna gången:) Sedan kom barnen och det blev lunch, efteråt var det även kalas för en två åring:) Han som pussade mig på munnen för några dagar sedan;) Efteråt skulle alla sova och jag hade hand om köket:) Sedan pysslade vi lite och väckte alla barnen vid två och sedan gick vi till den andra avdelningen och då slutade jag:)
 
 
 
Nästa vecka är det höstlov och många är lediga så jag fick lite andra tider:) Jobbar mer timmar så jag får mer pengar:D När jag kom hem tog jag en dusch för att förbereda mig inför bröllopsfesten, kan ju inte gå dit skitig:P Har bara chillat sen, mamma gjorde en inbakad fläta i hopp om att jag får fint lockigt hår imorn men man vet aldrig med flätan;) Nyss så har jag spelat tetris och jag rankar upp några nivåer:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: