dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gosiga barn som dreglar när de sover!

Tjennixen!

På jobbet blev det mycket dregel, hade två sovande barn i knät när de inte skulle sova mera på madrasserna och vi försökte väcka dem:) Då kom det massa dregel på mig under tiden, usch men jaja:P Hände inte något speciell annars på jobbet men imorn blir det andra grejer, ska baka med barnen:D Fast inne på andra avdelningen såklart, blir svårt att baka med 1-2:åringar:P Innan jag skulle åka hem så skulle jag ta duvanbarnen och klä på dem inne på Arken och det var inte det lättaste när det står massa saker i det rummet som är jätteroligt istället för att klä på sig men det gick tillslut:)
 
 
 
När jag kom hem bytte jag snabbt tröja och sen far det av till stan:) Där träffade jag Annie och vi fikade, detta var planerat för nu när jag läste själv lät det som jag råkade träffa henne men så var det inte:P Vi pratade om allt möjligt, det var ju jättelängesedan vi sågs och imorn ska jag träffa Jennifer:) Känns väldigt vuxet att planera när man ska fika med en kompis men så är det nu för tiden när man jobbar:P Har gjort ytterligare en affisch till syrran och skolan som hon går på i huvudstaden och hoppas den blev bra:) Det var inte så svårt, skulle göra ett schema med tider och salar bara:) Köpte ju nya jeans igår kom jag på:) Men vi hörs och ha det så bra!

Kommentera här: