dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Föräldramöte!

Tjennixen!

I måndags förra veckan jobbade jag länge:P Hade hand om blöjorna när vi kommit innan maten och sen slutade jag som vanligt 14:20:) När jag cyklade iväg till jobbet ringde mamma mig i den jobbigaste backen och svara i telefon då var inte så lått men det gick att svara med telefonen upp och ned:P Hon sa i alla fall att jag har fått en tid i Skövde hos örondoktorn:) Jag hade nämligen haft lite problem med örat under helgen och det var nog massa smuts så mamma ringde och bokade en tid för dammsugning i örat:P Tyvärr kunde hon inte följa med så morfar gjorde det istället och när vi kom dit och anmälde oss fick vi vänta över en halvtimme på att komma in:/ Det var bara jag som gick in, morfar vaktade jackan och denna gången fick jag en tant som var väldigt snäll och det gick jättebra denna gången:) Jag brukar få säga aj typ tio gånger men denna gången behövdes bara ett aj:)
 
 
 
Direkt efter att jag kom hem hade jag en kvart på mig att skriva en lapp till scouterna men jag skulle själv inte dit, tur att Filip redan kommit dit för mitt jobb ligger precis bredvid så jag lämnade lappen fort och gick till jobbet:) Det var nämligen dags för föräldramötet och jag skulle prata till halva bildspelet men vi hade skrivit en lapp så vi visste vad vi skulle säga men jag läste typ aldrig på lappen när jag pratade:P Det gick jättebra och jag hoppas föräldrarna var nöjda:) Det var en föreläsning efter att vi pratat lite och då var det min gamla dagisfröken Anna:D Nu har jag träffat alla mina fröknar i år:D Lite roligt och alla känner igen mig:D När föräldramötet var slut var det bara att duscha och gå och lägga sig för ajg var jättetrött:) Vi ses!
 

Kommentera här: