dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

För många likheter!

Hejsan!

Nyss hade familjen en diskussion om att pappa är väldigt lik 1-2åringarna på mitt jobb... Rabblade säkert upp minst 20 grejer på rak arm så jag tror pappa har stannat upp i utvecklingen... På jobbet hade vi bara fyra barn och två personal förutom när vi åt för då var chefen vikarie för hon som är på semester:) Under tiden barnen sov så skruvade vi ihop två hyllor från IKEA:) Så nu kan man även skriva på CV:t att jag kan skruva ihop IKEA:möbler:P Efter jobbet så chillade jag lite och sen var det invigning på scouterna så scoutskjortan och halsduken var på:) Såklart bjöd vi på körv med bröd också och hade lite tävlingar:) Jag har nu två märken att sy på, väntar på att få ett till men det kanske kommer:) Har förbeställt en ny mobil nu:D Nokia Lumia 1020 svart är beställd:D Den har en 41-megapixelkamera så jag blir nöjd då:D
 
 
 
Jag har även beställt lite tejp, grön tejp för en stackars scout råkade röra mina ska'ut-märken som består av snöre och tejp och tejpen försvann:/ Så nu ska jag sätta på ny tejp så att ingen märker vad som hänt:) Imorn blir det cello, har längtat lite faktiskt efter tisdagen;) Kom på att innan scouterna idag så spelade jag massa elgitarr och försökte sjunga till och tror det lät ganska bra ändå:D Det var i alla fall jätteroligt och det är väl huvudsaken:D Är inte så jättebra men någorlunda låter det väl:P Nu ska jag sova, har redan på mig pyjamasen och ska bara borsta mina små tänder;) Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: