dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ett halvår kvar till min 20-årsdag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Det har varit ganska lugnt på jobbet idag:) När jag kom hem upptäckte jag att det är exakt ett halvår kvar tills jag fyller 20:D TÄNK ATT JAG SNART FYLLER 20 ÅR:D När jag kom hem hade jag trekvart på mig att ta mig till cellolektionen och jag hann:) Sedan så var jag lite klantig så inte kom ihåg att jag skulle parkera någon annanstans eftersom folk fortfarande gick i skolan så jag svängde in sådär på skolgården:P Precis innan jag skulle parkera så kom jag på det och åkte snabbt vidare till baksidan och parkerade bredvid musikskolans lärare;) Efter lektionen var det orkester och då spelade vi massa roliga låtar:D
 
 
 
 
Sen så visade jag min pärm för lärarna och skämtade lite om att den bara består av tejp snart:P Då sa bägge två att det ligger nog en pärm på skrivbordet som du kan få så den fick jag:D Tänkte att jag firar att jag har spelat cello genom att få en ny orkesterpärm:P Här hemma har jag inte gjort så jättemycket, film och popcorn blev det och nu sitter jag här med ett fotbad:D Det blev lite Dag-Otto:P Sitter och gäspar, gjorde det på orkestern också så jag får väl gå och lägga mig snart men vi ses imorn!
 

Kommentera här: