dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bygga stolar!

Tjennixen!
 
Ny vecka och måndag igen och då rullar jobbet på med många blöjbyten:P Hände inget speciellt på jobbet:) Efter att jag kom hem och käkat åkte jag till scouterna:) Då hade vi bygge, vi håller på att bygga stolar till lägret:) Det är två plywoodskivor som man har, en till ryggstöd och en som man sitter på:) Vi slipade kanterna och sen borrade vi hål i varje hörn och där skulle vi knyta långa snören och korta snören så det ser ut som en stol:)
 
 
 
Det blev jättebra och sen ska vi limma på liggunderlag så det blir mjukt och skönt:) Vi ska ju ta med de hem och sen ska jag måla på min så det blir jättesnyggt till alla de andra lägren:D Jag ska göra ett fint mönster på datorn och sen måla fint på min stol:D Det var en roligt scoutkväll med alla som var där:) Tur att de finns för annars hade inte mycket varit särskilt roligt i mitt liv:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: