dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bolibompa, bolibompa, bolibompa!

Hellojsan!
 
Jobbet fungerade som vanligt och när jag kom hem började jag göra mina hus igen som jag började på i söndags:) Jag har insett att scoutkniven fungerar väldigt bra vid pyssel, särskilt när man ska skära papper och kartong:) Istället för att klippa med en sax i pappret så tar man istället en linjal och en kniv så blir det rakt:) Jag är mycket nöjd med alla hus fast tyvärr har jag inga kort på dem än, tänkte ta och göra det någon gång:) Jag kanske hinner imorn när jag slutar:) Ska bara komma ihåg det också:P Annars får jag göra ett till och ta kort på det hemma;) Jag hade två hus kvar att göra och det tar ungefär 1,5 timme per hus så jag ägnade drygt tre timmar den kvällen:P Innan jag pysslade åkte jag till orkestern och hade en lektion efter det:)
 
 
 
 
Mitt under orkestern så kom Lasse Dahlberg (skrivit bolibompamelodin) in och ville lyssna på när vi körde alla hans låtar, jag blev jättenervös då.P Det gick bra och på lektionen fick jag med en låt som jag skulle öva på hemma där det var massa bra övningar som de hade satt ihop till en låt:P Den verkade rolig men jag skulle prova hemma själv först och efter lektionen kom Sara in:) Hon spelade piano och vi pratade lite om allt möjligt men sen var jag ju tvungen att åka hem för att pyssla med husen som jag skulle ha på samlingen nästa dag:)
 

Kommentera här: