dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Åka gräsklippare på vägarna!

Hejhej!

Idag har det varit en lång dag som börjades på jobbet:) Har inte hänt så mycket, mest den vanliga rutinen:) Precis efter jobbet gick jag och tog på mig mina regnkläder igen och hämtade frukten i bilen och krattan:) Jag hade en liten fruktstund för mig själv och sen kom Lisen och Filip också men de satt mest i bilen:P Senare kom Linn och Gustav också och sen dök Jesper upp på en gräsklippare:P Linn fick åka med Jesper till den trädgård som skulle krattas av oss ledare plus scouter:)
 
 
 
Det gick faktiskt ganska fort att kratta den stora gräsmattan:) När jag skulle tillbaka till min bil en bit bort så fick jag åka med på gräsklipparen:P En sån sak händer bara säkert en gång i livet så YOLO på den:P Alla gamla som fikade på Göta satt och pekade åt oss och skrattade när vi kom på vägen:P En bra dag och här hemma har jag sett på serier och chillat, ätit mat och druckit te:D Ha det gött!
 

Kommentera här: