dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Thor The Dark World i 3D!

Hejhej!

I fredags var jag den som öppnade och lika trött som vanligt var jag:P Det går bara bättre och bättre att öppna tycker jag så det var ju bra:) Ska nog öppna nästa vecka också för min kollega ville byta tid med mig och det är bara bra för jag ska ju på höstkurs efteråt:) Vi hade bara fyra barn så det blev inte så mycket disk men kladdigt blev det i alla fall ändå för vi hade de två minsta barnen:P När jag slutade hann jag bara gå på toa innan jag skulle hämta Simon för att sedan åka vidare till stan och hämta Maja på De la Gardie:) Det tog en stund att hitta henne men jag kikade in i lärarrummet och alla blev glatt överraskade och frågade vad jag gör nu:) Efter att vi hittade Maja åkte vi vidare till Skara och Katedral där vi hämtade Rebecka:) Vi fick en rundvisning och tyvärr såg jag inga kusiner men de hade nog blivit väldigt förvånade då:P
 
 
Sen åkte vi till Skövde där vi parkerade och det var dyrt tycker jag men jaja:P Vi gick sedan till bion och hämtade ut biljetterna och sedan till ett sushiställe så att Maja och Simon kunde köpa sin mat:) Jag och Rebecka gillar inte det så vi köpte från Subway istället och vi alla åt där för det var ingen som såg något;) Sen gick vi in i olika affärer och skulle hitta en tröja till Simon men vi hittade inget som han ville ha så istället när vi var på Gina skulle han hitta ett plagg var som stämde in på oss tjejer:P Han klarade det men vi andra hittade ett plagg som alla ville ha:) Efteråt gick vi till bion igen för att köpa popcorn och sedan satte vi oss och väntade tills det började:) Vi såg Thor The Dark World, trodde det var värsta krigsfilmen när jag hörde den men den var jättebra faktiskt och om det kommer en två måste vi se den också:)
 
 
 
Sedan åkte vi hem igen fast inte hemhem utan vi åkte till Prisma:) Vi kom lagom till att caféet öppnat och jag och Maja delade på en milkshake:) Sedan gick vi ner och körde Trivial Pursuit och efter att ha legat sist hela tiden så vann jag:D Jag och Maja låg precis lika men sen så kom det jättelätta frågor till mig precis i slutet så att jag vann:D Sedan kom en kompis till Maja ned och vi spelade rundpingis och den vann jag också:D i alla fall första gången:P Kom hem vid tolv men det var en jätterolig kväll och många från scouterna var där:)
 

Kommentera här: