dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sökt jobb inför våren!

Tjennixen!
 
Idag har vi haft en hyfsat lugn tisdag, vi gick till skogen och dagens träningspass var nog när vi skulle gå upp för en brant stig men varsin tvillingvagn med två ungar i:) Jag hade då den tyngsta vagnen så för mig blev det lite slit:P Det var dessutom en jättesmal stig med rötter som var i vägen men jag klarade det:) Sedan blev allt som vanligt igen, jag hade köket och det var mycket att sopa idag:P Ris och pasta är inte roligt att äta när man vet om att man ska städa sen:P
 
 
 
Jag har lämnat in min första ledighetsansökan, jag skrev att jag ville ta semesterledigt:) Känns jättekonstigt men jag vill vara ledig för att kunna vara med på SMoK som anordnar en stor symfoniorkester i mina trakter:D Jag fick noterna idag på orkestern:D Det var bland annat Pirates of the Caribbean:D I orkestern har vi börjat med jullåtarna och Hej mitt Vinterland är en klassiker, cello har lite solo mitt i och i år är det jag som får solo:D Yey men nu ska jag sova så dröm sött!
 

Kommentera här: