dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SMoK, repetition ett!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
Idag har jag varit ledig från jobbet för att vara med i SMoK:s symfoniorkester:D Det var jätteroligt och först åkte jag och hämtade systrarna Ros, bara två av tre:P Sen åkte vi och hämtade Sara, blev en liten omväg men strunt samma och sedan hamnade vi på stadsteatern i Falköping:D Där samlades vi alla och vem träffade jag där tror ni, jo Vivian:D Det var ju jättelängesedan jag såg henne och det är roligt att vi ska spela i samma orkester nu några gånger:D Sen träffade vi många Lidköpingsstråkar och jag frågade Felicia direkt om vi kunde sitta bredvid varandra och det var ett självklart från hennes del:D Vi var sammanlagt sex cellister och vid maten satt några med oss vid samma bord så det var trevligt:) Jag pratade väl inte så mycket med dem då men sen när vi repeterade så gjorde vi det:) De var från Falköping och det var trevliga och bra på att spela så man kunde kolla på deras armar för att ta reda på vart man var i noterna eller hur fort man skulle spela:P
 
 
 
 
Vi ska spela massa bra låtar, bland annat Pirates of the Caribbean:D Jag och Felicia knep platserna längst bra för det verkar som ingen ville sitta längst fram av oss och om man är först så är man och då sitter man längst bak:D Det har varit en jätterolig dag men lite spring i benen för att vi absolut ville gå på toa efter maten så vi kom nästan försent till repetitionen men vi hann faktiskt:D Efteråt åkte vi till donken och käkade:D Vi hittade hem också, utan karta denna gången och det gick bra:) Nu sitter jag här jättetrött och kall men efter en dusch och många skrivna blogginlägg så är jag hyfsat pigg:P Dröm sött sen då!
 

Kommentera här: