dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Onsdag men det känns som Måndag!

Hellojsan!

Det känns verkligen som måndag idag men så är det inte, det är ju onsdag och allt gick bra på jobbet:) Vi hade en praoelev, min kollegas barn och inne på Arken praoade min granne:) Vi har börjat med julsånger på samlingarna nu så det känns bra för snart är det ju tomteparad:)
 
 
Efter jobbet så kom pappa och vi beställde min efterlängtade dator som är en studentpresent:P Den kommer väl snart då och då kan jag äntligen få Photoshop och dreamweaver:D Sen har jag spelat massor med cello för jag kände mig lite dålig igår så jag ville öva så jag hänger med i alla delar av alla låtar nu:P Hittade just det medelyt vi ska spela från pirates... Här har ni det:D Ha det gött så ses vi imorn, dröm sött!
 

Kommentera här: