dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lördagen den andra november 2013!

Hejsan!
 
Igår var det helg och jag kunde äntligen sova ut och kunde ha mina två dagars höstlov:P Det blev att kolla på TV mellan frukost till lunch och sen grejade jag lite i rummet och kom på att jag skulle göra ett födelsedagskort till Lisen och det blev färdigt samma kväll:D Det tog några timmar men det är ju roligt så jag klagar inte:) Hon fyller på onsdag men jag tänker att jag ger henne det på måndag istället på scouterna:) Hoppas hon blir glad och här får ni se det, fast inte hela utan bara framsidan:) Jag delade upp den lite och redigerade den ifall hon nu läser bloggen och få se det i förväg vilket hon inte får nu:P
 
 
 
 
Hann inte med så mycket mer men mamma och pappa var och besökte farmor och farfars grav och det ser ut så här nu efter att jag och mamma satt dit en fin krans formad till ett hjärta:) Tänk att det redan gått fyra respektive tre år sedan de bestämde att de inte ville leva längre:/ Vi ses imorn allihopa!
 

Kommentera här: