dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Komma på intervju!

Hellojsan!
 
I måndags hände inget speciellt förutom att vi gick till biblioteket med barnen:) När jag åkte hem från jobbet hade jag inget att göra så helt plötsligt började jag göra en frisyr på mig själv och det var en sån där fancy bulle i bak kan man säga:) Nästan en sån som man har i gamla filmer som utspelar sig förr i tiden:) Tog lite kort också men bara med mobilen och på ett såg jag nästan ut som förr i tiden:P I alla fall så höll den i några timmar så jag tänkte att den kan jag väl ha på scouterna också och då fick vi besök av ungdomsledarna i Prisma:) De körde De fem sinnenas kväll:)
 
 
 
Jag hade hand om synen-stationen och jag fick en bricka med 18 saker på och sedan fick gruppen 30 sekunder att titta på alla saker:) De skulle sedan rabbla upp sakerna för mig, så många som möjligt och det gick bra:) Men innan scouterna började ringde kvinnan som höll i intervjuerna åt familjen i Schweiz som sökte Au pair och jag skulle komma på en intervju:) Sa inte det till så många men några fick allt reda på det:) på scouterna var man lite gladare än vanligt bara för det:P Hej svjes!
 

Kommentera här: