dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kanske ska börja att köpa julklappar och skriva sin önskelista?!

Hejsan!
 
I söndags fick jag äntligen sova ut efter arbetsveckan:) Efter lunchen åkte jag och mamma till stan för att shoppa lite på Åhléns och då kom jag på att jag inte köpt mina julklappar än:) Jag har köpt några men jag har ändå mamma, mormor och morfar kvar:) Syrran vet jag vad jag ska köpa men det är inte så svårt så jag räknar inte med henne i den listan:P Mamma och mormor vet jag nu för mamma sa vad hon ville ha och mormor ska få en dagskräm och mamma pekade ut en så jag ska åka och köpa det någon dag:)
 
 
 
 
Mamma ska få kökshanddukar och det kändes inte så bra att köpa det när mamma var i affären så jag tar mig en tripp till stan ensam någon dag:) När vi har spenderat en stund på Åhléns så åkte vi hem och då var klockan ganska mycket:) Jag satt vid dator och kollade på serier innan jag gick och la mig i sängen:) Vi ses!
 

Kommentera här: