dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Höstkurs dag två!

Tjennixen!
 
När vi vaknade i våra våningssängar på kursen och så skulle Lisen duscha och när vi öppnade dörren låg någon och sov utanför dörren:P Vi tänkte att det nog var Peter för han har sovit ute i typ ett år nu så det förvånade oss inte men vi blev lite förvånade, tur vi inte snubblade på honom:P Sedan var det frukost och fick lite info om dagen:) Sedan var det pass 1 och vi alla tre gick på Brokiga barn med hon kuratorn som föreläsare och det var jättebra:) Sedan käkade vi lunch och efteråt var det pass 2 och då gick Lisen och Gustav på växa i tro och jag gick på Badosk med samma föreläsare:) Det var väldigt intressant och vi borde ha en Badoskhelg eller Badoskhajk, vi får se om jag införa det någon gång:)
 
 
 
 
Sedan städade vi våra rum och packade väskan och det var dags för avslutningsfika, utvärdering och info på samma gång:P Vi träffade många nya som vi pratade med under helgen och det är inte ofta det händer och jag tycker alltid det är lika trevligt:D Vi begav oss hemåt sen och jag var nog hemma vid 18:00 så det blev inte jättesent:)På skrivbordet hemma låg ett paket från Trampolin och jag hade äntligen fått hem minnesfilmen:D Jag tittade på den och helt plötsligt dök en intervju upp som jag var med i:P Jag skrek i hela huset så att mamma och kunde se den och jag utbrister "låter jag alltid sådär bonnig??" Tydligen sa mamma och det har jag aldrig tänkt på förut:P Haha, ni ska få se den men jag väntar tills efter att vi har sett den på scouterna så ingen tjuvkikar på den innan för jag tycker själv att jag är ganska flanig:P Gick och la mig ganska tidigt sen för jag skulle upp hyfsat tidigt nästa dag:P Ha det gött!
 

Kommentera här: