dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fyllechaffis!

Tjennixen!
 
Att börja 06:30 är ingen höjdare direkt men att sedan sluta 13:00 så blir man glad:P Det var ovanligt lugnfrukost och jag hade bara ett barn till och börja med i en timme, de andra kom senare av lite olika anledningar så det passade mig bra för magontet hade inte riktigt gått bort, bara nästan:) När jag åkte hem så chillade jag lite och sen skjutsade jag syrran till hennes kompis som skulle ha förfest innan de drog till Lifeclubs årsfest:) Här hemma höll jag på med bloggdesignen 2014 och förhoppningsvis är jag snart klar:)
 
 
 
 
Sedan ringde syrran igen och jag skulle hämta dem 22:45 och sedan skjutsa till Stadt och det var en trevlig åktur:P Sedan kom jag hem igen och fick bara vara hemma 1,5 h innan jag skulle dit igen och hämta syrran och hennes kompis:) Vi var hemma vid 02:00 prick faktiskt så jag räknade ut att det bara var tre timmar kvar tills jag hade dygnat och det är ju alltid rolligt:P Vi ses!
 

Kommentera här: