dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Full rulle!

Hejhej!

Idag var vi ute som vanligt men efter frukten så gick jag in med två barn för att göra handavtryck på ett stort papper och det gick bra bara att den ena vägrade för hon kanske var rädd så man kan ju inte tvinga barnet då:/ Sedan käkade vi och de sov och jag tog hand om disken som jag brukar på tisdagar:) När jag hade slutat åkte jag hem och gick på toa och sen vidare till cellolektionen och jag var helt ärlig till min lärare om att jag inte rört cellon sedan förra lektionen;)
 
 
 
Det gick alldeles utmärkt ändå och vi övade på de låtar som ska spelas om två veckor på SMok:D Sedan var det orkester efter att jag haft lite fruktstund för mig själv:P Var tvungen att gå lite innan så jag hann till personalmötet och det var ett ovanligt möte:) Vi gick och fikade hos prästen en stund för vi ska ha Gudstjänst på söndag:) Sedan kom jag hem och jag har bara chillat, fryser ovanligt mycket men jaja:/ Vi ses imorn!
 

Kommentera här: