dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blinka med ena ögat!

Gokvällen!

Mådde inte jättebra i onsdags morse för jag hade ju inte ätit sen lunchen i tisdags så jag hade ingen energi kvar... Fick i mig en macka i alla fall och åkte till jobbet och jag hade ingen vidare energi då heller men det funkade:) Jag hade samlingen och då pusslade vi lite men det var ganska svårt kom jag fram till så jag får göra på ett annat sätt nästa gång:)
 
 
 
Efter jobbet åkte jag hem och efter någon timme eller så började jag må jättedåligt och fick tyvärr avanmäla mig PT-träningen för det kändes som jag skulle svimma:/ I alla fall så låg jag på soffan ett tag och sen var det Grey's anatomy och då blev jag glad och sen så spelade jag in en cinemagraph-film när jag blinkar på ena ögat utan att röra mig:P Ha det gött!

Kommentera här: