dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vattenprover igen!

Tjabba tjenna!
 
I torsdags var det skola igen och då hade jag webbdesign först:) När jag har jobbat med projektarbetet så har jag glömt att validera sidorna och det ägnande jag åt på webbdesignen och jag var validerad:D Det var bara några justeringar jag behövde göra men det var inte så farligt så jag är nöjd:D Efteråt hade jag miljökunskap och då skulle vi ta vattenprover igen så jag och Husse åkte till vårt ställe på campingen för Stina kunde inte denna gången:) I alla fall så borde jag ta gummistövlarna med mig för det blir så himla lerigt så till nästa gång Rebecca, TA GUMMISTÖVLARNA FÖR DET BEHÖVS! :P
 
 
Efter maten åkte jag hem och då satte jag igång med projektarbetet igen:P Efter ett tag så kände jag bara för att åka inlines så det gjorde jag men jag vågar inte åka så folk kan se mig än:P Så jag åkte till stället där man brukar övningsköra och åkte ett varv runt, tog inte så lång stund så det var lagom och sedan var det dags att äta och åka till cellolektionen:D Eftersom jag bara sov fyra timmar mellan onsdag-torsdag så var jag ganska trött;)
 
 
Spelade inte cello lika bra som jag brukar men vi drog igenom de låtar som ska spelas på workshopen i Västerås:D Eftersom det bara är ca två veckor kvar kan det ju vara bra att spela igenom och skriva upp vilka lägen jag ska spela osv:P Efteråt kom jag tillbaka till projektarbetet och sen kom jag även på att jag skulle ha matteredovisning, muntligt på fredagen så jag fick snabbt kolla igenom vad jag skulle säga:) Det var den dagen och snart kommer nästa, ses!

Kommentera här: