dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre dagar kvar till RUM-festivalen!

Hejhej!

Idag har det varit en sådan där lång dag, det börjades med mikrobiologi och genetik:) Sedan hade vi miljöhistoria och efter maten hade jag håltimma och sedan mikrobiologi och genetik igen:) Sista lektionen var matte och sedan mot cellon:D Idag övade vi de låtar som vi ska spela i Västerås och det kommer bli jätteroligt:D Vi fick reda på att vi kanske inte kan vara med i den workshopen som var tänkt, symfoniorkestern och då kanske vi får hoppa in i några andra grupper och jag hoppas verkligen att jag hamnar i Body beatbox-gruppen:D
 
 
Det bestämdes också att innan vi ska samlas på fredag ska jag hämta några i orkestern så de kommer för de hade ingen skjuts så då blir det att besöka gamla skolan:P Här hemma har jag suttit lite med NkB, det muntliga provet så nu ska jag äntligen sova:) Drömt sött!

Kommentera här: