dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Städa, läxor och packa!

Hellojsan!

Idag har jag först räknat lite matte och sen tänkte jag att det får räcka med en gång till hemma innan jag ska ha nationella, har ju tre lektioner på mig också så det borde räcka:) Har även städat lite, framförallt i min garderob och byrå:P T.ex i linnelådan såg det ut som hej vilt:P Skrivbordet har blivit lite ordningplockat också förutom att det ligger massor med kläder, handduk, luftmadrass och pump bredvid skrivaren:P Ovanpå skrivaren ligger alla vispopböcker och melodifestivalsnotböcker:P Om fem dagar är jag i Västerås, jippi:D Är supertaggad och det kommer bli jätteroligt:D
 
 
 
Nyss skrev jag ut stödord inför morgondagens debatt i svenskan så jag hoppas att det kommer gå bra nu:) Idag har det ju varit semifinal i mästarnas mästare också och jag blev lite besviken i nattduellen som bestod av Bernt och Jesper och jag ville så gärna att Jesper skulle vinna men så blev det inte, Kobra-Bernt vann igen:P Så i finalen blir det Anna Lindberg, Magdalena Forsberg och Bernt Johansson:) Blir mycket spännande nästa vecka och jag hoppas att en av tjejerna vinner:) Ska lägga mig i tid för en gång skulle men ha det gött allihopa!

Kommentera här: