dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spelade Pirates of the Caribbean!

Gokvällen!

Idag har vi haft massor med redovisningar på mikrobiolog och genetik-lektionerna och vi var sista gruppen:) Det gick bra, tror jag eller det kändes okej i alla fall:) Mellan de två lektionerna hade vi miljöhistoria och svenska och det hände inget speciellt på de lektionerna men sist hade vi matte:) Då var det helt dött på Norra så vi fyra var helt själva på den lektionen och vår lärare hade genomgång på början av D-kursen för snart är nationella;) Efter skolan åkte jag till orkestern och då var vi alla som ska till Västerås, tror jag:P
 
 
Tänk att det bara är 10 dagar kvar:D Längtar ihjäl mig:D Vi spelade till och med Pirates of the Caribbean, fort för en gång skull:D Hoppas vi spelar den i Västerås för det skulle vara grymt roligt:D När jag kom hem chillade jag och sedan började jag måla lite:D Kände för att pyssla men det blev att rita sitt namn i 3D med lila och grön färg:D Imorn är det onsdag och sen är det lov tills måndag och då är det bara 18 skoldagar + sista veckan kvar:P Det är 30-dagars på Stadt imorn också fast egentligen är det 35 dagar kvar till studenten:P Sov så gott så hörs vi!

Kommentera här: