dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Söndagskväll och Måndag!

Tjenna! Efter att jag kom hem i söndags började jag plugga lite på NkB men jag var jättenära på att somna istället:/ Senare på kvällen var det final i Mästarnas Mästare och efter första finalen åkte Bernt ut och då var det bara Anna och Magdalena kvar:) Vinnaren blev Magdalena Forsberg, äntligen blev det en tjej som vann:D Sedan blev det Måndag och då trodde jag inte att vi skulle ha svenska pga debattävlingar men så var det inte;) Jag hade tydligen fel och råkade skippa den lektionen men tur att min lärare inte blev arg:) Jag behövde ju få sova lite för jag var hur trött som helst efter RUM-festivalen:) Jag började då med NkB och för min del var det muntligt prov med Maja, Monica och Vivian:) Det gick sådär men det kunde gå bättre om jag hade sovit och pluggat bättre:)
 
 
Det muntliga provet gjorde så att vi inte hann vara med på miljökunskapen så jag slutade istället:) Efter skolan käkade jag och sen var det scouterna:) Vi skulle göra ordning i våra kistor där vi har alla mat-redskap osv:) Efteråt var det ledarsamling och då skulle vi ungdomsledare ha lite mer ansvar och göra allt själva och hade de "gamla" som faddrar:) Vi skulle börja i höst med det i så fall:) Sedan bestämde vi att en ledarhajk ska ske ute på sjön:) Vi hörs snart igen!

Kommentera här: