dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista april och Framtid 2013!

Heeeeeeeeeej!
 
Nu var det ett tag sedan men jag var tvungen att jobba med projektarbetet så jag hann inte med bloggen men nu är jag tillbaka igen:D Jag börjar där jag slutade, tisdagen! Skoldagen bestod av att vi i skolan åkte till Arenan där Framtid 2013 var och det var massor med föreläsningar vi gick på:) För en gång skull var det bra föreläsare och ståuppkomiker:) Detta året var föreläsarna Henrik Fexeus, Stefan Hyttfors, Annelie Pompe och tillslut ståuppkomikern Martin Lagos:)
 
 
 
Efteråt var vi några som åkte till affären och handlade maten för kvällens grillning:) Sedan var det några timmar kvar tills vi skulle till Emma och grilla men innan det åkte jag, Jenny och Jennifer till mig och gjorde oss ordning för det var ju valborg på Stadt:) Vi hann precis göra ordning oss och gå till bussen och sedan var det dags för grillning med 15 härliga människor:D Kvällen var väldigt lyckad och jag träffade Lisen på Stadt som egentligen skulle vara en timme bort:P Blev helt chockad men på ett bra sätt:) Träffade givetvis andra också men jag blev så förvånad att Lisen var där:P VI ses snart!

Kommentera här: