dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Provkör på motorvägen = Gasen i bott!

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det lov och det innebär dock läxor:/ Har räknat upp att jag har 10 läxor på två veckor:/ En blev gjord och inlämnad så bara nio kvar:P En försvinner på måndag morgon så då har jag bara åtta kan man säga och vissa är ganska små så jag hoppas jag klarar det:) Dock så ska jag till Västerås nästa helg så det gäller att jobba intensivt på vardagarna istället för jag måste till Västerås:D Det är bara en vecka kvar idag:D Tänk er, om exakt en vecka är jag i Västerås på RUM-festivalen med bästa orkestern:D Tyvärr gick cellostråken sönder idag, igen för typ femte gången under sex år då en stråke ska hålla i tio år så det måste vara fel på den för jag har inte gjort något fel:/ Det är bestämt att en ny ska inköpas och imorn ska jag hämta en annan stråke som jag får låna av min lärare:)
 
 
Räknat matte har jag också gjort och nu har jag räknat några uppgifter på varje kapitel så jag känner mig ganska redo inför nationella men jag har ju tre lektioner i skolan också:) För ungefär en timme sedan så kom pappa och frågade om jag skulle provköra bilen som han ska köpa och det var samma modell men en automat istället:) Vi åkte till motorvägen och då säger pappa "gasen i bott" så jag kommer upp i 150 och motorn låter verkligen görgött:D Var inte uppe i 150 i många sekunder men det häftigt och som tur var sa pappa att jag var en säker förare samtidigt så det känns bra:) Första gången man var uppe i 150 och det lär nog inte hända på länge:P En glad Rebecca sådär på kvällen efter att ha provkört en cool bil med gött motorljud:D

Kommentera här: