dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pianospel en söndagskväll!

Hellojsan!

Idag har jag kunnat slappa lite mer än alla andra dagarna i veckan;) Jag har skrivit två lappar till scouterna, en om en hajk och den andra var en gloslista som är bra att ha på sommarens stora riksläger:) Lite skolläxor har jag väl också gjort, bland annat mikrobiologi och genetiken:) Vi är sex stycken i varje grupp som ska hålla en lektion i 45 minuter var:P Vår grupp har virus:)
 

Kollade på mästarnas mästare förut och då var det spännande i slutet:P Nattduellen slutade med en dragkamp där den ena låg på bordet för att försöka få behålla glasstaven:P Nästa vecka är det semifinal och då står det mellan Magdalena Forsberg, Bernt Johansson, Anna Lindberg och Jesper Blomqvist:) Skrev i den ordning som de kom till semi:) Under kvällen satte jag mig med keyboarden i rummet och spelade massor med olika låtar:D Det var jätteroligt men tyvärr hann jag bara med sex vispop-böcker så de andra får väl bli imorgon eller någon annan dag som passar:P Nu ska jag sova för imorn är det skola igen så ha det gött!

Kommentera här: