dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu är hemsidan verkligen klar!

Hejhej!

Äntligen skriver jag om rätt dag denna lördag:P I alla fall så har jag ägnat hela dagen åt att finjustera hemsidan lite, byta alla bilder från jpg till png och få allt att funka som jag vill:) Så nu kan jag säga att jag är klar:D Eftersom jag har samma hemsida som inlämning i webbdesign ska jag ändra lite senare så att hemsidan är så perfekt som möjligt men alla regler som finns inom webbdesignen:) Mellan allt jobb så åkte familjen till mormor och morfar där kusinen Viktor var på besök med hans pappa:) Han pratade på bra vid middagsbordet och berättade massor med saker:) Efter maten gick vi in till rummet där pianot fanns och vi spelade massor:) Han spelade ju inte direkt, satt och la händerna på tangenterna och tyckte det lät bra:P Jag däremot satt och seplade barnsånger, bamse, pippi och alfons:) De är nästan de enda låtarna jag kan i huvudet som Viktor skulle känna igen:)
 
 
Kan ju lista ut massor andra men jag tror inte han skulle tycka det var roligt men sedan spelade jag låten som syrran sjöng på hans dop till Viktor:) Då låg han ned på golvet vid pedalerna och tryckte ned den ena ibland och den andra ibland så de andra tyckte att vi samarbetade bra:P Nu har jag lagt upp hemsidan på FB om någon hade lust att kolla in den men jag kan inte dirket begära det så nu lägger jag upp den här också:) Den heter kinnekulle.site40.net:) Hoppas ni tycker den är bra:) Nu ska jag sova och äntligen inte känna mig strassad pga projektarbetet som har varit lite hetsigt de senaste dagarna:) Sov så gott och dröm sött för det ska jag verkligen göra!

Kommentera här: