dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nationellt prov i Matte D, 4 timmar!

Hejsan!
 
Imorse gick jag raka vägen till källaren i A-huset där miniaulan fanns:) Skulle ha nationellt prov i Matte D som höll på i fyra timmar:) Tur att det var så länge för på vissa uppgifter fick jag sitta ett tag och tänka:P På en uppgift så skulle man räkna ut hur många perioder det var under en sekund och då fick vi en sinusfunktion, jag skrev funktionen på grafräknaren och fick fram sju perioder men hur man skulle räkna ut det med hjälp av bara funktionen har jag ingen aning om:P Skrev i alla fall svaret, det måste ju vara rätt men ett bevis på det kunde jag inte:P Provet kändes sådär och jag tror jag lyckades skrapa ihop ett G:)
 
 
Efteråt käkade vi mat och sen hade vi bara studiepass kvar i ungefär en timme, kändes inte så värt men jaja:P På mentorstiden började vi med att sjunga studentsången och sen hade vi snack om allt möjligt som ska hända innan studenten, lämna tillbaka datorerna osv... I bilen fick jag med mig Nisse och Husse som ville ha skjuts och jag tackar inte nej till sällskap:P Här hemma chillade jag lite och sen var det PT-träning:) Efter att jag duschat skrev jag på inlämningen som vi har i mikrobiologi och genetik och den börjar bli klar:) Sedan har jag bara två inlämningar kvar:D Nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentera här: