dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Konserten gjorde min dag!

Heeeeeeeeeeej!

Idag gick jag upp ganska tidigt för att åka till min cellolärare för att få låna en stråke som jag kan ha innan jag köpt en ny, tur att jag fick låna en:) Innan maten ägnade jag mig åt den sista uppgiften i miljöhistoria och det känns gött att den är gjord:) Efter maten började jag med svenskadebatten, började komma på argument men jag tror faktiskt jag är färdig:) Behöver kanske bara finslipa det hela lite:) Strax innan fyra åkte jag till stan för att hämta upp Adam för vi skulle sedan vidare till Skara och Music and Productions slutproduktion - THE BEST OF GREAT BRITAIN:) Konserten var grymt bra! :D Den gjorde min dag:D
 
 
Jag och Adam satt nästan längst fram och en i MoP är min granne och när han sjöng en av låtarna, hoppade han över några bänkrader så att han kom fram till oss och började sjunga med Adam:P Jag har alltid tyckt han har varit jättebra i alla år sedan han flyttade hit men konstigt nog så höjer han alltid nivån ett steg och jag fattar inte hur man lyckas med det:P Hela konserten var jättebra och jag är verkligen glad att jag gick på den, alla MoP:are är ju grymma i alla fall de som går i trean:P Kom hem vid åtta och nu har jag suttit vid datorn en stund och ska nu lägga mig och sova:) Ha det gött!

Kommentera här: