dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag går och XXXXXX, och tar en tyst minut!

Hejsan!

I skolan idag har jag bara haft två lektioner:) Det var NkB och miljökunskap, hände inget speciellt direkt förutom att vi labbade på sista lektionen och blev klara så tidigt så vi slutade en timme tidigare än vanligt:P Efteråt hämtade jag mina cykelbyxor som jag beställt, såna man kan ha under källingar t.ex:) Hade några timmar mellan att jag kom hem och scouterna så då passade jag på att gå i mina balskor, klackarna som är så svåra att gå i tycker jag:P Det går bättre och bättre för varje minut så det är ju bra:P
 
 
Sedan var det scouter och då gjorde vi detta: Jag går och XXXXXX, och tar en tyst minut:P Kan ni lista ut det? Jag fiskade inte men scouterna gjorde det medan jag tog kort:D Vi åkte till en sjö där vi fiskade och sen grillade korv och hade det trevligt:) Tog massor med kort både på scouterna och sjön:) Ändrade omslagsbild på FB också, passade bra med en ny bild men profilbilden får nog vänta tills jag har tagit studenten:P Satt nyss och skrev ut mina stödord till redovisningen imorn i mikrobiologi och genetik så nu är det fixat:) Nu ska jag sova så dröm sött allihopa!

Kommentera här: