dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inlines!

Tjenna!

Idag har jag varit ledig:D Hade ju nationella i matte i onsdags så vi blev lediga:D Sov inte så länge för jag åkte iväg och köpte balbiljett med Jenny och Evelina:) Tänk att balbiljetten ligger på skrivbordet:D Ni får se den snart:) Efter maten åkte jag hem igen för att göra klar de sista två inlämningarna och de blev nästan klart men jag har tills söndag på mig som tur är:) När klockan slog tre var jag i skolan igen för vi var några som skulle åka inlines:D Först åkte vi och parkerade bilarna vid Jennys killes kompis lägenhet:) Vi åkte direkt till thaiaffären för Jenny behövde gå dit:) Efteråt åkte vi till donken och köpte mat och sen tillbaka till bilarna:)
 
 
Mina inlines hjul är inte särskilt bra så jag får kämpa varje "steg" jag tar så därför var de andra snälla att sänka tempot lite och ibland fick jag lite skjuts av Adam;) Han är ju den som är bäst på att åka så han fick den uppgiften:P Efter att vi åkt inlines ungefär 1,5 h åkte vi hem igen och där har jag gjort sönder två blåsor och det kanske inte var så bra för nu kan jag inte ha fötterna under täcket för så fort jag rör blåsorna så gör det ont:/ Får väl sätta på plåster i värsta fall:P Har inte hänt så mycket mer men imorn är det hajk och sedan bonnarunda med klassen:D Kommer bli görskoj och jag längtar jättemycket:D Dröm sött!

Kommentera här: