dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ingen fika, ingen Väner!

Hellojsan!
 
Idag på webbdesignen fikade vi och hade betygssamtal och vet ni vad:D Jag fick MVG:D Det är verkligen något jag har kämpat för:D Läraren körde även ett musikquiz och jag var sämst, tror jag:P Mer än hälften av låtarna hade jag aldrig hört förut så det var inte så lätt:P Fick sluta lite tidigare och sen blev det miljökunskap och då fikade vi igen:D Två fika på samma dag, innan klockan 11:P Vi på Väner har ju nästan ett motto och det är att fika, haha:P
 
 
Efteråt gick jag och lämnade min MacBook och den gick igenom kontrollen så den är grön:D Direkt efteråt kom sorgen och tanken att jag aldrig kommer se den mer, han som var min vän som förstod mig på alla sätt och vis:P Sedan åkte jag hem och då åkte jag till optikern igen och vi skulle träna på att ta in linser och ta ut linser för nu har jag fått några som jag ska ha de närmsta dagarna:) Det var svårare än jag trodde, första linsen tog en kvart att få in:P Sista gången tog det bara någon minut:)
 
 
När jag kom hem och käkade lite så åkte jag till min sista cellolektion för terminen så jag gav min lärare en present:) Det var choklad och en bok:) Tänk att allt tar slut nu, träningen (uppehåll tills efter studenten i alla fall), scouterna, orkestern, cellon, MacBooken och snart skolan... Men nästa vecka är det studentaktiviteter så det kommer bli roligt och först ut är skolan karneval:D Vi ses!

Kommentera här: