dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helt klar!

Heeeeej!
 
Idag har jag haft min näst sista webbdesignslektion:/ Jobbade på som vanligt idag:) Efteråt var det miljökunskap och då hade vi vår diskussion om våra vattenprover:) Efter lunch hade jag slutat och då åkte jag hem för att jobba vidare med webbdesignen och vet ni vad! :D Den är nu helt färdig:D Verkligen helt klar och jag ska bara skriva en rapport:) Efteråt spelade jag cello med mina hörlurar på för att jag ville spela Rolling in the deep men jag har ju en stämma så då satte ja på låten i mobilen och bara körde:P Samma sak med Faritale och Guldet blev till snad:D Försökte med Every breath you take också men det var i fel tonart så det skar sig i öronen:P
 
 
Sedan har bjudit in några av mina vänner att komma till min student på FB:) Kan ju t.ex inte bjuda de som själv går i stan så det blev inte så många:P Mest släkten, de i orkestern och scouterna:P Provat min snusnäsdukar som jag ska ha på scoutlägret i sommar och det ser bra ut, provat med lite olika frisyrer, hästsvans, rakt och fläta:P Ha det bäst så ses vi!

Kommentera här: