dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Glad idag-Rebecca!

Heeeej!

Idag har varit en bra dag, en av de bästa faktiskt:D På webbdesignen idag så funkade äntligen att göra ett quiz och det har tagit ett tag:P Inga problem att göra ett men det svåra är när det inte går genom valideringen:/ Då måste man göra om koden själv och när man får 64 error så är det inte lika roligt men idag löste jag det:D Provat fem olika javascript och varje gång har det inte funkat men sista gången funkade det:D Efteråt var det miljökunskap och då analyserade vi våra resultat om vattenprovningen:) Jag åkte hem direkt efter maten för att kunna plugga och packa men innan köpte jag godis till helgen:)
 
 
När jag kom hem råkade jag somnade vid köksbordet:/ Har kanske lite för mycket att göra nu för tiden? Då åkte jag till ICA och köpte glass så jag skulle bli lite pigg för sedan räknade jag matte:) Efteråt satt jag med NkB-frågorna och jag blev klar idag, vid tio och då var det dags att packa:P Lite sent att börja men jaja och nu sitter jag här i sängen och skriver om dagen:) En lyckad dag på många sätt men ha det gött, får se om jag hinner skriva imorn:) Västerås om 13.35 timmar:D

Kommentera här: